Arkadaşlar merhaba;
Bu problemi daha önce yaşayan ya da bu konularda bilgili arkadaşlar yardımcı olursa sevinirim. Wi-Fi seçeneği aktif değil cihazda. Gri ve soluk görünüyor ama açma tuşu işlem dışı. Wi-Fi açılamıyor. İos 7 yüklüydü, yazılımsaldır diyip İos 8.0.2 son firmwarw'e güncelledim ancak hala sorun çözülmedi. Şimdiden teşekkürler yardımlarınız için..
Iphone 4s Wi-Fi Sorunu
8
●8.512
- 12-10-2014, 15:38:10Üyeliği durdurulduonurruno adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Aynısı bende oldu ayarlardan ağ ayarlarını sıfırlayınız düzelecektir
Skype: kursat_yzc_53 - 12-10-2014, 16:13:02denedim ama sonuç olumsuz maalesefkursatyzc adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 12-10-2014, 16:17:51Üyeliği durdurulduinternette biraz araştırdımda bir çok kişinin başına gelmiş ve çözüm bulamamışlar hata appledan kaynaklanan bir hata siz jailbreak yaptığınız için garantiye yollama şansınız yok fakat telefonculara verebilirsiniz sizden alacağı fiyat 20 ila 50 tl arasındadır.onurruno adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Teşekkür ederim. - 12-10-2014, 17:24:16ben teşekkür ederim ama cihazımda jb yok, bende biraz araştırdım, eğer dediğiniz gibi ağ ayarı ile sıfırlama yöntemini uyguladıktan sonra düzelmiyorsa sorun yazılımsal değil donanımsal sayılıyor. bunun çözüm yolu ise; cihazı kamerası üste bakacak şekilde düz zemine yatırıp fön makinesinin en sıcak ayarında düşük devirde kamera etrafına ortalama 5 cm mesafeden cihaz kapalı halde aşırı derecede 5 dk ısıtarak streç filmle veya buzdolabı poşetiyle sarıp dondurucuya atarak 30dk beklemek. (Sarmaktaki amaç cihazın nemlenmemesi) Attım bekliyorum, bakalım ne olacak sonuç.. (:kursatyzc adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 12-10-2014, 17:26:15Üyeliği durduruldu
) fırana ataydın