• 12-10-2014, 15:32:51
    #1
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    Arkadaşlar merhaba;

    Bu problemi daha önce yaşayan ya da bu konularda bilgili arkadaşlar yardımcı olursa sevinirim. Wi-Fi seçeneği aktif değil cihazda. Gri ve soluk görünüyor ama açma tuşu işlem dışı. Wi-Fi açılamıyor. İos 7 yüklüydü, yazılımsaldır diyip İos 8.0.2 son firmwarw'e güncelledim ancak hala sorun çözülmedi. Şimdiden teşekkürler yardımlarınız için..
  • 12-10-2014, 15:38:10
    #2
    Üyeliği durduruldu
    onurruno adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Arkadaşlar merhaba;



    Bu problemi daha önce yaşayan ya da bu konularda bilgili arkadaşlar yardımcı olursa sevinirim. Wi-Fi seçeneği aktif değil cihazda. Gri ve soluk görünüyor ama açma tuşu işlem dışı. Wi-Fi açılamıyor. İos 7 yüklüydü, yazılımsaldır diyip İos 8.0.2 son firmwarw'e güncelledim ancak hala sorun çözülmedi. Şimdiden teşekkürler yardımlarınız için..

    Aynısı bende oldu ayarlardan ağ ayarlarını sıfırlayınız düzelecektir


    Skype: kursat_yzc_53
  • 12-10-2014, 16:13:02
    #3
    kursatyzc adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Aynısı bende oldu ayarlardan ağ ayarlarını sıfırlayınız düzelecektir


    Skype: kursat_yzc_53
    denedim ama sonuç olumsuz maalesef
  • 12-10-2014, 16:16:50
    #4
    bana da olmuştu , ağ ayarlarını sıfırlayınca düzelmişti.
    tüm ağ ayarlarını sıfırlamanız gerekir hocam.
  • 12-10-2014, 16:17:51
    #5
    Üyeliği durduruldu
    onurruno adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    denedim ama sonuç olumsuz maalesef
    internette biraz araştırdımda bir çok kişinin başına gelmiş ve çözüm bulamamışlar hata appledan kaynaklanan bir hata siz jailbreak yaptığınız için garantiye yollama şansınız yok fakat telefonculara verebilirsiniz sizden alacağı fiyat 20 ila 50 tl arasındadır.
    Teşekkür ederim.
  • 12-10-2014, 17:24:16
    #6
    kursatyzc adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    internette biraz araştırdımda bir çok kişinin başına gelmiş ve çözüm bulamamışlar hata appledan kaynaklanan bir hata siz jailbreak yaptığınız için garantiye yollama şansınız yok fakat telefonculara verebilirsiniz sizden alacağı fiyat 20 ila 50 tl arasındadır.
    Teşekkür ederim.
    ben teşekkür ederim ama cihazımda jb yok, bende biraz araştırdım, eğer dediğiniz gibi ağ ayarı ile sıfırlama yöntemini uyguladıktan sonra düzelmiyorsa sorun yazılımsal değil donanımsal sayılıyor. bunun çözüm yolu ise; cihazı kamerası üste bakacak şekilde düz zemine yatırıp fön makinesinin en sıcak ayarında düşük devirde kamera etrafına ortalama 5 cm mesafeden cihaz kapalı halde aşırı derecede 5 dk ısıtarak streç filmle veya buzdolabı poşetiyle sarıp dondurucuya atarak 30dk beklemek. (Sarmaktaki amaç cihazın nemlenmemesi) Attım bekliyorum, bakalım ne olacak sonuç.. (:
  • 12-10-2014, 17:26:15
    #7
    Üyeliği durduruldu
    onurruno adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    ben teşekkür ederim ama cihazımda jb yok, bende biraz araştırdım, eğer dediğiniz gibi ağ ayarı ile sıfırlama yöntemini uyguladıktan sonra düzelmiyorsa sorun yazılımsal değil donanımsal sayılıyor. bunun çözüm yolu ise; cihazı kamerası üste bakacak şekilde düz zemine yatırıp fön makinesinin en sıcak ayarında düşük devirde kamera etrafına ortalama 5 cm mesafeden cihaz kapalı halde aşırı derecede 5 dk ısıtarak streç filmle veya buzdolabı poşetiyle sarıp dondurucuya atmak. (Amaç cihazın nemlenmemesi) Attım bekliyorum, bakalım ne olacak sonuç.. (:

    ) fırana ataydın


    Skype: kursat_yzc_53
  • 12-10-2014, 17:29:26
    #8
    (: fırında mantıklı ama fön makinesi işe yaradı şimdilik. cihaz henüz dondurucuda, çıkarıp kontrol ettiğimde sonucu paylaşacağım burada..
  • 14-10-2014, 19:57:53
    #9
    arkadaşlar sorunu çözdüm; anlatıyorum.

    cihazı satın iphone5 alın. ben böyle çözdüm..