kursatyzc adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
internette biraz araştırdımda bir çok kişinin başına gelmiş ve çözüm bulamamışlar hata appledan kaynaklanan bir hata siz jailbreak yaptığınız için garantiye yollama şansınız yok fakat telefonculara verebilirsiniz sizden alacağı fiyat 20 ila 50 tl arasındadır.
Teşekkür ederim.
ben teşekkür ederim ama cihazımda jb yok, bende biraz araştırdım, eğer dediğiniz gibi ağ ayarı ile sıfırlama yöntemini uyguladıktan sonra düzelmiyorsa sorun yazılımsal değil donanımsal sayılıyor. bunun çözüm yolu ise; cihazı kamerası üste bakacak şekilde düz zemine yatırıp fön makinesinin en sıcak ayarında düşük devirde kamera etrafına ortalama 5 cm mesafeden cihaz kapalı halde aşırı derecede 5 dk ısıtarak streç filmle veya buzdolabı poşetiyle sarıp dondurucuya atarak 30dk beklemek. (Sarmaktaki amaç cihazın nemlenmemesi) Attım bekliyorum, bakalım ne olacak sonuç.. (: