onurruno adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
ben teşekkür ederim ama cihazımda jb yok, bende biraz araştırdım, eğer dediğiniz gibi ağ ayarı ile sıfırlama yöntemini uyguladıktan sonra düzelmiyorsa sorun yazılımsal değil donanımsal sayılıyor. bunun çözüm yolu ise; cihazı kamerası üste bakacak şekilde düz zemine yatırıp fön makinesinin en sıcak ayarında düşük devirde kamera etrafına ortalama 5 cm mesafeden cihaz kapalı halde aşırı derecede 5 dk ısıtarak streç filmle veya buzdolabı poşetiyle sarıp dondurucuya atmak. (Amaç cihazın nemlenmemesi) Attım bekliyorum, bakalım ne olacak sonuç.. (:

) fırana ataydın


Skype: kursat_yzc_53