onurruno adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Arkadaşlar merhaba;



Bu problemi daha önce yaşayan ya da bu konularda bilgili arkadaşlar yardımcı olursa sevinirim. Wi-Fi seçeneği aktif değil cihazda. Gri ve soluk görünüyor ama açma tuşu işlem dışı. Wi-Fi açılamıyor. İos 7 yüklüydü, yazılımsaldır diyip İos 8.0.2 son firmwarw'e güncelledim ancak hala sorun çözülmedi. Şimdiden teşekkürler yardımlarınız için..

Aynısı bende oldu ayarlardan ağ ayarlarını sıfırlayınız düzelecektir


Skype: kursat_yzc_53