• 18-09-2014, 00:21:54
    #73
    JustFm adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    iphone 4 (8gb) cihazım var şuanda yorumları okudumda hiç yüklemeyi denememek lazım galiba
    Yükleyebilirsen olay olur zaten
  • 18-09-2014, 00:27:04
    #74
    JustFm adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    iphone 4 (8gb) cihazım var şuanda yorumları okudumda hiç yüklemeyi denememek lazım galiba
    iphone 4 için güncelleme yayınlanmadı zaten
  • 18-09-2014, 00:44:09
    #75
    4s için yüklüyoruz bakalım
  • 18-09-2014, 00:47:25
    #76
    Kurumsal Backlink SEO
    Emperor adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    4s için yüklüyoruz bakalım
    Bekliyorum
  • 18-09-2014, 00:47:46
    #77
    misal adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    iphone 4 için güncelleme yayınlanmadı zaten
    Yeni farkettim
  • 18-09-2014, 00:49:10
    #78
    Kurumsal Backlink SEO
    misal adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    4s 16gb kullanıcısıyım. Tek rahatsız edici şey kamera problemi oldu bende. İcona tıkladım ve rahat 30-45 saniye bekledim sistemin kendine gelmesi açılması için. Hızlı çekimi incelemek istedim yine kasmadan pek bir şey anlamadım. Diğer gözüme takılan şey ise sesli mesajı deneyecektim göndermek istediğim kişiyi rehberden seçtim ve öyle takılı kaldı, isim eklenmedi mesaj gönderemedim. Bilmiyorum bu sorunlar belki bir tek bende vardır. Yüzlerce fotoğraf ve kişi listesi mevcut cihazımda
    Nasıl Durumlar Hocam, 4s için Ne Tavsiye Edersin? Yükleyelim mi?
  • 18-09-2014, 00:52:18
    #79
    Newyork adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Nasıl Durumlar Hocam, 4s için Ne Tavsiye Edersin? Yükleyelim mi?
    Öyle ahım şahım özellikler yok hocam. Ama kilitli ekranda mesaja cevap yazma özelliği hoşuma gitti. Ayrıca üstten bildirim çıkınca oradan da yazılıyor. Home tuşuna çift basınca da rehberdeki favorilerin çıkması iyi olmuş. Bir de fotoğraf klasörlere. Ve kamera için sayaç. Yani bunlar olmasa da olur diyorsanız 7.1.2 kalsın bence, çünkü gözle görülür yavaşlama oluyor
  • 18-09-2014, 01:09:19
    #80
    MertOzkan adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    hani hocam nerde bende yok
    LTE var sadece 3G on/off yok
    Hocam bende de gitti cümlemize geçmiş olsun battık
  • 18-09-2014, 01:16:37
    #81
    4S kullanıcıları bir şey beklemesin bence;
    İos 6 kullanıyorum Apple'ın tadı bu yazılımdı.
    Ticari stratejilerle eskilerden yenilere zorlanan kullanıcı kitlesi yapılıyor.
    ve
    Sonuçta Apple para kazanıyor.
    4S kullanıcıları bence biz ağzımızın payını İos 7 'de aldık.
    Bu 8 bize aşırı fazla gelir.
    Birileri kolay yoldan bu şekilde güncellemelerle güzel paralar kazanıyor.
    Olan bizim gibilere oluyor 2.000 küsür tl verdiğim 4 s 64 gb
    ki 64gb hiç kullanamdım.
    Ne ümitlerle almıştım.
    Şu anda ios6 kullanıyorum sorun yok fakat bir çok uygulama İos sınırında kaldığından dolayı indirilemiyor doğal olarak.
    İos 6 ya dönmek istiyorum diyen 4S kullanıcılarını duyar gibiyim Hala...