4s 16gb kullanıcısıyım. Tek rahatsız edici şey kamera problemi oldu bende. İcona tıkladım ve rahat 30-45 saniye bekledim sistemin kendine gelmesi açılması için. Hızlı çekimi incelemek istedim yine kasmadan pek bir şey anlamadım. Diğer gözüme takılan şey ise sesli mesajı deneyecektim göndermek istediğim kişiyi rehberden seçtim ve öyle takılı kaldı, isim eklenmedi mesaj gönderemedim. Bilmiyorum bu sorunlar belki bir tek bende vardır. Yüzlerce fotoğraf ve kişi listesi mevcut cihazımda
Nasıl Durumlar Hocam, 4s için Ne Tavsiye Edersin? Yükleyelim mi?