• 17-09-2014, 22:59:25
    #64
    Böyle rezillik olamaz gerçekten. Güncelleme istendi.... yazıyor. Güncelleme hazır olunca haber vereceğiz ne demektir, gerçekten yakıştıramıyorum Apple gibi bir şirkete.
  • 17-09-2014, 23:16:44
    #65
    3S-4-5 Kullandım en az 2 sene şuan 5 kullanıyorum az önce güncellemeyi yaptım ve hiç şaşırmadım. Gözle görülür bir yavaşlama oldu. Apple bunu her zaman yapıyor ve bunu bilerek yaptığına eminim. Bu şekilde satış politikaları devam ederse ben kullanmayı bırakırım. Böyle saçma birşey olamaz.
  • 17-09-2014, 23:20:38
    #66
    Kurumsal Backlink SEO
    4s yukleyen bekliyoruz
  • 17-09-2014, 23:24:22
    #67
    5s Geldi yükledim harika özellikler var resimli gülme karakterleri

    Sesli mesaj gönderme vb özellikler.
  • 17-09-2014, 23:37:22
    #68
    McLamore adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    5s Geldi yükledim harika özellikler var resimli gülme karakterleri

    Sesli mesaj gönderme vb özellikler.
    Hocam 3g kapatma yokmuş, bu yüzden şarj çok gidiyor diyorlar.Siz kapatabildiniz mi yada kapanıyor mu?
  • 17-09-2014, 23:38:23
    #69
    iphone 5'de hiçbir kasma, donma problemi yok bende gayet güzel hatta eskisinden daha iyi oldu diyebilirim . Yalnız app store giremiyorum sizde de problem varmı arkadaşlar ?
  • 17-09-2014, 23:42:34
    #70
    4s 16gb kullanıcısıyım. Tek rahatsız edici şey kamera problemi oldu bende. İcona tıkladım ve rahat 30-45 saniye bekledim sistemin kendine gelmesi açılması için. Hızlı çekimi incelemek istedim yine kasmadan pek bir şey anlamadım. Diğer gözüme takılan şey ise sesli mesajı deneyecektim göndermek istediğim kişiyi rehberden seçtim ve öyle takılı kaldı, isim eklenmedi mesaj gönderemedim. Bilmiyorum bu sorunlar belki bir tek bende vardır. Yüzlerce fotoğraf ve kişi listesi mevcut cihazımda
  • 18-09-2014, 00:14:40
    #71
    Üyeliği durduruldu
    Tek hoşuma giden tuş kilidi açmadan mesajlara cevap verme kısmı ve son arananların işlem sonlandırma kısmında gözükmesi
  • 18-09-2014, 00:17:45
    #72
    iphone 4 (8gb) cihazım var şuanda yorumları okudumda hiç yüklemeyi denememek lazım galiba