3S-4-5 Kullandım en az 2 sene şuan 5 kullanıyorum az önce güncellemeyi yaptım ve hiç şaşırmadım. Gözle görülür bir yavaşlama oldu. Apple bunu her zaman yapıyor ve bunu bilerek yaptığına eminim. Bu şekilde satış politikaları devam ederse ben kullanmayı bırakırım. Böyle saçma birşey olamaz.