McLamore adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
5s Geldi yükledim harika özellikler var resimli gülme karakterleri

Sesli mesaj gönderme vb özellikler.
Hocam 3g kapatma yokmuş, bu yüzden şarj çok gidiyor diyorlar.Siz kapatabildiniz mi yada kapanıyor mu?