4S kullanıcıları bir şey beklemesin bence;
İos 6 kullanıyorum Apple'ın tadı bu yazılımdı.
Ticari stratejilerle eskilerden yenilere zorlanan kullanıcı kitlesi yapılıyor.
ve
Sonuçta Apple para kazanıyor.
4S kullanıcıları bence biz ağzımızın payını İos 7 'de aldık.
Bu 8 bize aşırı fazla gelir.
Birileri kolay yoldan bu şekilde güncellemelerle güzel paralar kazanıyor.
Olan bizim gibilere oluyor 2.000 küsür tl verdiğim 4 s 64 gb
ki 64gb hiç kullanamdım.
Ne ümitlerle almıştım.
Şu anda ios6 kullanıyorum sorun yok fakat bir çok uygulama İos sınırında kaldığından dolayı indirilemiyor doğal olarak.
İos 6 ya dönmek istiyorum diyen 4S kullanıcılarını duyar gibiyim Hala...