Newyork adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Nasıl Durumlar Hocam, 4s için Ne Tavsiye Edersin? Yükleyelim mi?
Öyle ahım şahım özellikler yok hocam. Ama kilitli ekranda mesaja cevap yazma özelliği hoşuma gitti. Ayrıca üstten bildirim çıkınca oradan da yazılıyor. Home tuşuna çift basınca da rehberdeki favorilerin çıkması iyi olmuş. Bir de fotoğraf klasörlere. Ve kamera için sayaç. Yani bunlar olmasa da olur diyorsanız 7.1.2 kalsın bence, çünkü gözle görülür yavaşlama oluyor