• 16-09-2014, 15:56:56
    #1
    Merhaba arkadaşlar,

    iOS 8 i yarın (17.09.2014) tam akşam saat 20:00 itibariyle telefonunuzun yazılım güncelleme kısmından indirebilirsiniz.


    **Çok önemli ** En az 4 gb kadar boş yer hazırlayın ki güncelleme sırasında hafıza problemi ile karşılaşmayın.

    Şarjınız en az yüzde 70 olsun.

    İyi güncellemeler
  • 16-09-2014, 17:42:41
    #2
    Üyeliği durduruldu
    ekran tasarımları çok şık olmuş,

    http://www.hizliresim.org/resim/149
    http://www.hizliresim.org/resim/148
    http://www.hizliresim.org/resim/147
    http://www.hizliresim.org/resim/146

    ama ios 7 nin iphone 4 te yarattığı bi yavaşlık vardı, acaba ios 8 de iphone 5lerde böyle bir kasıntı yaratır mı?

    biri yüklemeden ve nasıl çalıştığını görmeden yüklemem kesinlikle telefona. modeli düz 5 kasar diye korkuyorum.
  • 16-09-2014, 18:05:37
    #3
    Yarın 17si değil mi yahu?
  • 17-09-2014, 01:48:46
    #4
    nihatb adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    ekran tasarımları çok şık olmuş,

    http://www.hizliresim.org/resim/149
    http://www.hizliresim.org/resim/148
    http://www.hizliresim.org/resim/147
    http://www.hizliresim.org/resim/146

    ama ios 7 nin iphone 4 te yarattığı bi yavaşlık vardı, acaba ios 8 de iphone 5lerde böyle bir kasıntı yaratır mı?

    biri yüklemeden ve nasıl çalıştığını görmeden yüklemem kesinlikle telefona. modeli düz 5 kasar diye korkuyorum.
    Hocam iphone 5 iyi bir işlemciye sahip dolayısı ile hiçbir kasma olmayacak buraya yazıyorum adım kadar eminim ben 5s kullanıcısıyım 6 ile arada pek fark yok 5 le 5s arasındada çok fark yok bir kaç sensör ve touch id hariç o yüzden gayet iyi çalışacaktır.

    Ama 4s kafayı yer diye düşünüyorum ios 8 ile (4s için uyumlumu bilmiyorum sadece yorumum bu şekildedir 4s için)

    tsenol adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Yarın 17si değil mi yahu?
    Pardon hocam yazım hatası olmuş düzeltiyorum.
  • 17-09-2014, 11:28:56
    #5
    4S için 8 sürümünü indirenler lütfen yorumlarını paylaşsın.
    Hala 4s de kasma var diye ios 6 kullanıyorum.
    Telefon hızlı fakat yeni çıkan sürüm ve programlar ios 6 ile uyumlu olmadığından indirilemiyor
  • 17-09-2014, 13:46:57
    #6
    Eposta Aktivasyonu Gerekmekte
    IOS 8'in elbette hataları olacaktır ve düzeltme sürümüde yayınlanacaktır. Düzeltme sürümünü beklemek lazım.
  • 17-09-2014, 14:05:41
    #7
    Valla apple bence etik bir firma değil.
    Ticaret politikası gereği güncellemelerde şahsen 4s kullanıyorum bizi mahvetti.
    Böyle yavas bir telefon olamaz.
    Bir daha asla apple cep telefonu almam 2 sene 1 bucuk sene kullanılıp da telefon güncelleme ile mahvedilmemeli.
  • 17-09-2014, 14:08:59
    #8
    iOS7'yi şu ana kadar hep beğendim 4S kullanıyorum hiç zorlamadı telefonumu. 4S kullananlar 4 kullanıyormuş gibi yorum yazmış. iOS8 de oldukça güzel hoşuma gitti. iOS6'da kalanlar, hiç olmazsa telefon konusunda gelenekçi değil yenilikçi olun biraz.
  • 17-09-2014, 14:32:20
    #9
    İOS 8 Güncelleştirmesini alacak cihazlar;

    İPhone 4S,5,5C,5S
    İPad2, 3. nesil, 4. nesil, Air, Mini, Retina ekranlı mini