Valla apple bence etik bir firma değil.
Ticaret politikası gereği güncellemelerde şahsen 4s kullanıyorum bizi mahvetti.
Böyle yavas bir telefon olamaz.
Bir daha asla apple cep telefonu almam 2 sene 1 bucuk sene kullanılıp da telefon güncelleme ile mahvedilmemeli.