Konu
iOS 8 i yarın itibariyle indirebilirsiniz
17-09-2014, 13:46:57
#6
Zontak
Eposta Aktivasyonu Gerekmekte
IOS 8'in elbette hataları olacaktır ve düzeltme sürümüde yayınlanacaktır. Düzeltme sürümünü beklemek lazım.