Konu
iOS 8 i yarın itibariyle indirebilirsiniz
17-09-2014, 14:08:59
#8
EfendiBey
iOS7'yi şu ana kadar hep beğendim 4S kullanıyorum hiç zorlamadı telefonumu. 4S kullananlar 4 kullanıyormuş gibi yorum yazmış. iOS8 de oldukça güzel hoşuma gitti. iOS6'da kalanlar, hiç olmazsa telefon konusunda gelenekçi değil yenilikçi olun biraz.