iOS7'yi şu ana kadar hep beğendim 4S kullanıyorum hiç zorlamadı telefonumu. 4S kullananlar 4 kullanıyormuş gibi yorum yazmış. iOS8 de oldukça güzel hoşuma gitti. iOS6'da kalanlar, hiç olmazsa telefon konusunda gelenekçi değil yenilikçi olun biraz.