4S için 8 sürümünü indirenler lütfen yorumlarını paylaşsın.
Hala 4s de kasma var diye ios 6 kullanıyorum.
Telefon hızlı fakat yeni çıkan sürüm ve programlar ios 6 ile uyumlu olmadığından indirilemiyor