İos 8 den 7ye dönüş
7
●777
- 07-06-2014, 23:28:13Konu ile ilgili kaynakları paylaşıyorum;
http://shiftdelete.net/io8-8den-ios-...lur-52833.html
http://www.medya365.com/teknoloji/io...i-h189729.html
http://www.teknokulis.com/multimedya...?albumId=63117
Kaynaklar işinize yaramazsa www.iphoneyardim.net forumunda bir konu açarsanız mutlaka yardımcı olurlar. En fazla kullanıcısı olan iPhone forunlarından biridir. - 09-06-2014, 19:50:20Tanıtımı yapıldı geliştiriciler için BETA 1 yayınlandı. Resmi yayınlanana kadar beklemenizi öneririmMcCoy adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 22-06-2014, 19:41:57Adı üstünde BETA sürüm olduğu için pek çok bug var ve yalnızca geliştirme amaçlı kullanılıyor. Günlük kullanıma uygun olmamakla birlikde final sürümü beklenmeli.ByAkman adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle