• 07-06-2014, 23:23:45
    #1
    Üyeliği durduruldu
    ios 8 den 7 ye garanti dışına çıkmadan nasıl dönüş yapabilirim yardımcı olursanız çok sevinirim
  • 07-06-2014, 23:28:13
    #2
    Konu ile ilgili kaynakları paylaşıyorum;

    http://shiftdelete.net/io8-8den-ios-...lur-52833.html

    http://www.medya365.com/teknoloji/io...i-h189729.html

    http://www.teknokulis.com/multimedya...?albumId=63117

    Kaynaklar işinize yaramazsa www.iphoneyardim.net forumunda bir konu açarsanız mutlaka yardımcı olurlar. En fazla kullanıcısı olan iPhone forunlarından biridir.
  • 07-06-2014, 23:29:12
    #3
    8 ciktimi arkadaslar?
  • 09-06-2014, 19:50:20
    #4
    McCoy adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    8 ciktimi arkadaslar?
    Tanıtımı yapıldı geliştiriciler için BETA 1 yayınlandı. Resmi yayınlanana kadar beklemenizi öneririm
  • 21-06-2014, 02:13:30
    #5
    En son beta 1 kurmuştum hayal kırıklığı yaşadım hiç güzel değil çok problemli şarj problemi var falan filan komple sıkıntı.

    İOS 7.1.1 sürümüne restore yaparak geri dönüş yaptım. Sizde böyle yapabilirsiniz.
  • 21-06-2014, 02:18:23
    #6
    beta 4-5 e kadar kurmak mantıksız gibi duruyor şuan
  • 22-06-2014, 19:41:57
    #7
    ByAkman adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    beta 4-5 e kadar kurmak mantıksız gibi duruyor şuan
    Adı üstünde BETA sürüm olduğu için pek çok bug var ve yalnızca geliştirme amaçlı kullanılıyor. Günlük kullanıma uygun olmamakla birlikde final sürümü beklenmeli.
  • 22-06-2014, 19:46:54
    #8
    Üyeliği durduruldu
    ios 7.4 candır