Konu
İos 8 den 7ye dönüş
09-06-2014, 19:50:20
#4
Kungiman
McCoy adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
8 ciktimi arkadaslar?
Tanıtımı yapıldı geliştiriciler için BETA 1 yayınlandı. Resmi yayınlanana kadar beklemenizi öneririm