En son beta 1 kurmuştum hayal kırıklığı yaşadım hiç güzel değil çok problemli şarj problemi var falan filan komple sıkıntı.

İOS 7.1.1 sürümüne restore yaparak geri dönüş yaptım. Sizde böyle yapabilirsiniz.