Konu
İos 8 den 7ye dönüş
21-06-2014, 02:13:30
#5
corpixx
En son beta 1 kurmuştum hayal kırıklığı yaşadım hiç güzel değil çok problemli şarj problemi var falan filan komple sıkıntı.
İOS 7.1.1 sürümüne restore yaparak geri dönüş yaptım. Sizde böyle yapabilirsiniz.