Konu
İos 8 den 7ye dönüş
22-06-2014, 19:41:57
#7
Kungiman
ByAkman adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
beta 4-5 e kadar kurmak mantıksız gibi duruyor şuan
Adı üstünde BETA sürüm olduğu için pek çok bug var ve yalnızca geliştirme amaçlı kullanılıyor. Günlük kullanıma uygun olmamakla birlikde final sürümü beklenmeli.