ByAkman adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
beta 4-5 e kadar kurmak mantıksız gibi duruyor şuan
Adı üstünde BETA sürüm olduğu için pek çok bug var ve yalnızca geliştirme amaçlı kullanılıyor. Günlük kullanıma uygun olmamakla birlikde final sürümü beklenmeli.