İkinci kapalı test sonucunda da uygulama red aldı. Daha fazla test edilmesi gerekli diyor sebebi nedir
Kapalı testiniz sırasında test uzmanları uygulamanızla etkileşime girmedi
Uygulamanızdaki güncellemeler aracılığıyla kullanıcı geri bildirimlerini toplamayı ve bunlara göre hareket etmeyi içerebilecek en iyi test uygulamalarını takip etmediniz
Mail de böyle yazıyor. Test hesabı da gönderdim
Play console 2.red
25
●1.238
- 02-08-2024, 11:17:1315 gün boyunca 20 kişiyi uygulamaya sokmak imkansıza yakın hocam uygulama seçme ekranında yükleyen sayısı 12 gözüküyor ancak kapalı test ekranında 20 kişi olduğu yazıyor bu yüzden olabilir belki. 20 kişinin her gün uygulamayı açması gerekiyor diye bir şart yok diye biliyorumAzveNET adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 03-08-2024, 02:05:08Merhabalar, test kullanıcıları ile pek alakası yok. Maalesef Haziran ayı başı Mayıs sonu itibariyle ilk 14 günde uygulamalar red yemeye başladı. Daha önce onay alıyordu.
Temmuz sonu Ağustos başı itibariyle artık 2. 14 gün sonunda da red vermeye başladılar. 2. 14 gün sonunda banko yayın oluyordu. Artık maalesef olmuyor ve iki bahanesi var
1. Bahane uygulama üretime hazır değil.
2. Bahane yeteri kadar test edilmesi, geri bildirim yapılmadı şeklinde.
Ancak Google forumlar dahil bir net açıklama yok şuan için - 03-08-2024, 09:38:042. redde onay verdiklerini okumuştum. 3. de verirler artık belki onun harici yapacak bir şey kalmıyor. Yayınlama ücretsiz de değil saçma sapan iş yapıyorlarBy_GRaYWoLF adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle