• 30-07-2024, 15:05:51
    #1
    İkinci kapalı test sonucunda da uygulama red aldı. Daha fazla test edilmesi gerekli diyor sebebi nedir

    Kapalı testiniz sırasında test uzmanları uygulamanızla etkileşime girmedi
    Uygulamanızdaki güncellemeler aracılığıyla kullanıcı geri bildirimlerini toplamayı ve bunlara göre hareket etmeyi içerebilecek en iyi test uygulamalarını takip etmediniz

    Mail de böyle yazıyor. Test hesabı da gönderdim
  • 30-07-2024, 17:32:38
    #2
    Kaç kişiyle kapalı test yaptınız?
  • 30-07-2024, 20:27:34
    #3
    iBew adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Kaç kişiyle kapalı test yaptınız?
    20 kişi
  • 31-07-2024, 10:20:17
    #4
    15 gün mü yaptınız? Eğer 15 gün yaptıysanız belki gün süresini arttırmış olabilirler
  • 02-08-2024, 11:13:49
    #5
    Süre içerisinde kişiler yeterimce kullanmamış, bazıları belki hiç girmemiş.
    En kötü ihtimalde bile günde bir kez açmaları gerek. İndirip öylece bırakmaları değil. Birden fazla kişi hiç açmamış uygulamanızı.
  • 02-08-2024, 11:17:13
    #6
    AzveNET adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Süre içerisinde kişiler yeterimce kullanmamış, bazıları belki hiç girmemiş.
    En kötü ihtimalde bile günde bir kez açmaları gerek. İndirip öylece bırakmaları değil. Birden fazla kişi hiç açmamış uygulamanızı.
    15 gün boyunca 20 kişiyi uygulamaya sokmak imkansıza yakın hocam uygulama seçme ekranında yükleyen sayısı 12 gözüküyor ancak kapalı test ekranında 20 kişi olduğu yazıyor bu yüzden olabilir belki. 20 kişinin her gün uygulamayı açması gerekiyor diye bir şart yok diye biliyorum
  • 02-08-2024, 11:20:39
    #7
    Hocam işte dediğime geliyor.
    20 kişi eklemişsiniz 12 si yüklemiş sadece.
    Hatta onlar arasındada 2 tane silip yükleyen vardır kesin.
    Yani 10 kişi yüklemiş gibi düşünün.
    40-50 kişi teste sokarsanız daha iyi olur hergün girmeyip yüklemeyeceklerle beraber.
  • 03-08-2024, 02:05:08
    #8
    Merhabalar, test kullanıcıları ile pek alakası yok. Maalesef Haziran ayı başı Mayıs sonu itibariyle ilk 14 günde uygulamalar red yemeye başladı. Daha önce onay alıyordu.

    Temmuz sonu Ağustos başı itibariyle artık 2. 14 gün sonunda da red vermeye başladılar. 2. 14 gün sonunda banko yayın oluyordu. Artık maalesef olmuyor ve iki bahanesi var

    1. Bahane uygulama üretime hazır değil.
    2. Bahane yeteri kadar test edilmesi, geri bildirim yapılmadı şeklinde.

    Ancak Google forumlar dahil bir net açıklama yok şuan için
  • 03-08-2024, 09:38:04
    #9
    By_GRaYWoLF adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Merhabalar, test kullanıcıları ile pek alakası yok. Maalesef Haziran ayı başı Mayıs sonu itibariyle ilk 14 günde uygulamalar red yemeye başladı. Daha önce onay alıyordu.

    Temmuz sonu Ağustos başı itibariyle artık 2. 14 gün sonunda da red vermeye başladılar. 2. 14 gün sonunda banko yayın oluyordu. Artık maalesef olmuyor ve iki bahanesi var

    1. Bahane uygulama üretime hazır değil.
    2. Bahane yeteri kadar test edilmesi, geri bildirim yapılmadı şeklinde.

    Ancak Google forumlar dahil bir net açıklama yok şuan için
    2. redde onay verdiklerini okumuştum. 3. de verirler artık belki onun harici yapacak bir şey kalmıyor. Yayınlama ücretsiz de değil saçma sapan iş yapıyorlar