Süre içerisinde kişiler yeterimce kullanmamış, bazıları belki hiç girmemiş.
En kötü ihtimalde bile günde bir kez açmaları gerek. İndirip öylece bırakmaları değil. Birden fazla kişi hiç açmamış uygulamanızı.