AzveNET adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Süre içerisinde kişiler yeterimce kullanmamış, bazıları belki hiç girmemiş.
En kötü ihtimalde bile günde bir kez açmaları gerek. İndirip öylece bırakmaları değil. Birden fazla kişi hiç açmamış uygulamanızı.
15 gün boyunca 20 kişiyi uygulamaya sokmak imkansıza yakın hocam uygulama seçme ekranında yükleyen sayısı 12 gözüküyor ancak kapalı test ekranında 20 kişi olduğu yazıyor bu yüzden olabilir belki. 20 kişinin her gün uygulamayı açması gerekiyor diye bir şart yok diye biliyorum