Merhabalar, test kullanıcıları ile pek alakası yok. Maalesef Haziran ayı başı Mayıs sonu itibariyle ilk 14 günde uygulamalar red yemeye başladı. Daha önce onay alıyordu.
Temmuz sonu Ağustos başı itibariyle artık 2. 14 gün sonunda da red vermeye başladılar. 2. 14 gün sonunda banko yayın oluyordu. Artık maalesef olmuyor ve iki bahanesi var
1. Bahane uygulama üretime hazır değil.
2. Bahane yeteri kadar test edilmesi, geri bildirim yapılmadı şeklinde.
Ancak Google forumlar dahil bir net açıklama yok şuan için
2. redde onay verdiklerini okumuştum. 3. de verirler artık belki onun harici yapacak bir şey kalmıyor. Yayınlama ücretsiz de değil saçma sapan iş yapıyorlar