• 16-05-2015, 15:23:25
    #1
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    Merhabalar,

    Parse.com üzerinden push bildirim yapmak istiyorum. Verebileceğiniz example uygulama var mı direk üzerinde işlem yapıp kullanmak istiyorum ? Birkaç tane buldum ama sürekli farklı farklı hatalar aldım. Yardımcı olabilecek varsa sevinirim. Kolay gelsin.
  • 17-05-2015, 01:20:31
    #2
    ata350 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Merhabalar,

    Parse.com üzerinden push bildirim yapmak istiyorum. Verebileceğiniz example uygulama var mı direk üzerinde işlem yapıp kullanmak istiyorum ? Birkaç tane buldum ama sürekli farklı farklı hatalar aldım. Yardımcı olabilecek varsa sevinirim. Kolay gelsin.
    http://androidce.blogspot.com.tr/201...dirimpush.html

    burda aşırı detaylı anlatılmış, 5 dakikada entegre etmiştim uygulamama burdan bakarak
  • 17-05-2015, 11:55:54
    #3
    Cankat adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    http://androidce.blogspot.com.tr/201...dirimpush.html

    burda aşırı detaylı anlatılmış, 5 dakikada entegre etmiştim uygulamama burdan bakarak
    Teşekkür ederim hocam, dün başka biyerden baka baka yapmıştım. Ancak şöyle bir sorun var, emülatör cihazıma parse'den attığım bildirimler geliyor, telefonuma gelmiyor. Aynı projeyi çıktılıyorum ikisinde ama böyle bir sorun var. Çözümü hakkında fikriniz var mı ?
  • 17-05-2015, 11:59:04
    #4
    ata350 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Teşekkür ederim hocam, dün başka biyerden baka baka yapmıştım. Ancak şöyle bir sorun var, emülatör cihazıma parse'den attığım bildirimler geliyor, telefonuma gelmiyor. Aynı projeyi çıktılıyorum ikisinde ama böyle bir sorun var. Çözümü hakkında fikriniz var mı ?
    Arada öyle sapıtıyor. Manifest.xml deki kod yerleşimini doğru yaptıgınıza emin olun. eğer eminseniz bi arkadaşınıza da kurmasını söyleyin kursun bildirim atın bakalım gidecek mi. giderse sıkıntı yok. Bende de tam tersi olmuştu emulatore gelmiyor telefona geliyordu.
  • 17-05-2015, 13:09:48
    #5
    Cankat adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Arada öyle sapıtıyor. Manifest.xml deki kod yerleşimini doğru yaptıgınıza emin olun. eğer eminseniz bi arkadaşınıza da kurmasını söyleyin kursun bildirim atın bakalım gidecek mi. giderse sıkıntı yok. Bende de tam tersi olmuştu emulatore gelmiyor telefona geliyordu.
    Sağolsun Cankat hocamın yardımıyla çözdük olayı, bu tarz sorun yaşayan arkadaşların AndroidManifest.xml dosyasındaki değerlere dikkatli bakmasını öneriyorum. Özellikle farklı example uygulamalardan geçirmeye çalışıyorsanız eski uygulamanın package adını değiştirseniz bile androidmanifest.xml ' deki yerlerin değişmediğini unutmayın.

    İyi çalışmalar.
  • 17-05-2015, 13:27:48
    #6
    ata350 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Sağolsun Cankat hocamın yardımıyla çözdük olayı, bu tarz sorun yaşayan arkadaşların AndroidManifest.xml dosyasındaki değerlere dikkatli bakmasını öneriyorum. Özellikle farklı example uygulamalardan geçirmeye çalışıyorsanız eski uygulamanın package adını değiştirseniz bile androidmanifest.xml ' deki yerlerin değişmediğini unutmayın.

    İyi çalışmalar.
    tam olarak ben yazıcaktım kolay gelsin.