Teşekkür ederim hocam, dün başka biyerden baka baka yapmıştım. Ancak şöyle bir sorun var, emülatör cihazıma parse'den attığım bildirimler geliyor, telefonuma gelmiyor. Aynı projeyi çıktılıyorum ikisinde ama böyle bir sorun var. Çözümü hakkında fikriniz var mı ?
Arada öyle sapıtıyor. Manifest.xml deki kod yerleşimini doğru yaptıgınıza emin olun. eğer eminseniz bi arkadaşınıza da kurmasını söyleyin kursun bildirim atın bakalım gidecek mi. giderse sıkıntı yok. Bende de tam tersi olmuştu emulatore gelmiyor telefona geliyordu.