Teşekkür ederim hocam, dün başka biyerden baka baka yapmıştım. Ancak şöyle bir sorun var, emülatör cihazıma parse'den attığım bildirimler geliyor, telefonuma gelmiyor. Aynı projeyi çıktılıyorum ikisinde ama böyle bir sorun var. Çözümü hakkında fikriniz var mı ?