Arada öyle sapıtıyor. Manifest.xml deki kod yerleşimini doğru yaptıgınıza emin olun. eğer eminseniz bi arkadaşınıza da kurmasını söyleyin kursun bildirim atın bakalım gidecek mi. giderse sıkıntı yok. Bende de tam tersi olmuştu emulatore gelmiyor telefona geliyordu.
Sağolsun Cankat hocamın yardımıyla çözdük olayı, bu tarz sorun yaşayan arkadaşların AndroidManifest.xml dosyasındaki değerlere dikkatli bakmasını öneriyorum. Özellikle farklı example uygulamalardan geçirmeye çalışıyorsanız eski uygulamanın package adını değiştirseniz bile androidmanifest.xml ' deki yerlerin değişmediğini unutmayın.
İyi çalışmalar.