https://www.instagram.com/kazandiran...RzeW51bGZyaA==
Şöyle bir sayfa ile karşılaştım. Ne derece doğru, ne derece yanlış bilemem. Sizce doğruluk payı var mıdır ?
Bir yandan da düşüncem şu şekilde madem kazanç var bu tarz bir eğitim neden 1200 TL ürünleri ücretsiz veriyor zaten. Her şeyi de detaylı şekilde girdi çıktı olarak açıklamış. Bu kişi nereden kazanıyor o halde düşündüm ama sonuca ulaşamadım.
Amazon Fba kazanç bu kadar kolay mı ?
11
●680
- 21-05-2025, 17:34:32Üyeliği durduruldu
- 21-05-2025, 17:43:42Üyeliği durdurulduKim eğitmen kim değil belirsiz evet...Lareda adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 21-05-2025, 17:48:32Öyle hocam, sorsan dünyaları kazanıyorum derler. Amazon'da private label yapılan hesaplar da kapanıyor; kimse bu iş modellerine risksiz diyemez. İnsanlara umut satıyorlar. Eğitimi ücretsiz verirler, Amazon seller hesabı açmak için 100-200 dolar isterler. O parayı verirsin, hesap açılır, ayarları yapılır, açılışta suspend (askıya alma) gelir. 200 dolar ön ödeme alırlar, Açarız derler. Aradan bir ay geçer, Açılmıyor derler. O sürede zaten siz bezmiş olursunuz.Aktif Digital adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 21-05-2025, 20:11:53Ohh ne güzel dünya ya.
Ülkerin Etinin yok bilmem neyin malını al buradan yolla kazan.
Yok böyle bir dünya
1. o ürünleri siz amazona ekleyemezsiniz.
2. siz o ürünleri hadi listeleriniz açıldıda eklediniz diyelim.Hemen ardından zart diye ihlal yersiniz.Ürünleri kaldırmak başka depoya çekmek vs derken çıkan maliyet 6yüzünden amazoncum sen imha et dersin.Ona bile senden para alırlar
3. Hadi hiç bişey olmadı malı satıyorsunuz.Lavuğun birisi çıkar bu ürün sahte der.Hopp gitti liste.Sen orjinal olduğunu ispat edim derken attığın faturaları bile kabul etmezler.Hopp girdimi yine
Amazonda s...... s......le en sonunda sizde tecrübeli satıcı olmuş olursunuz.
............. diye daha uzar giderde yazasım gelmiyor
- 21-05-2025, 20:13:34Üyeliği durdurulduSiz hali hazırda satış yapıyor musunuz ?XTRA adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 21-05-2025, 20:33:59Evet fakat yakın zamanda PL olarak devam edeceğim.Aktif Digital adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Amazon sandığınız kadar kolay ve 1200 tl eğitimle hiç olacak bir iş değil.Videodakiler evet gerçek ama pratikte.
Kağıt üzerinde bu adamın attığı türde binlerce ürün çıkartırım.
Eğer amazona başlayacaksanız gerçekten iyi araştırın.Eğtim alın.Hızlı ilerlersiniz.Fakat böyle 1200 TL ile olmaz. - 10-07-2025, 17:03:23Bu işi yapan birisi olarak şunları söyleyebilirim. İşten para kazanılıyor mu. Kesinlikle Evet kazanılıyor. Kolay mı ? Hayır kolay değil. Bir sürü ince detayı var. Eğitim satanlarda çok iyi biliyorlar bunu. Zaten işi uzun süre götüremeyeceklerini veya daha fazla büyütemeyecekleri için eğitim satıyorlar. Eğitim nakit para ve hemen alıyor. FBA tarafı öyle değil, Sermaye koy, ürünü bul, sat vs vs uğraşılması gereken konu çok. Vaktin varsa aç youtube dan 1 hafta izle videoları. Birçok eğitimciden daha fazlasını öğrenirsin.
