Bu işi yapan birisi olarak şunları söyleyebilirim. İşten para kazanılıyor mu. Kesinlikle Evet kazanılıyor. Kolay mı ? Hayır kolay değil. Bir sürü ince detayı var. Eğitim satanlarda çok iyi biliyorlar bunu. Zaten işi uzun süre götüremeyeceklerini veya daha fazla büyütemeyecekleri için eğitim satıyorlar. Eğitim nakit para ve hemen alıyor. FBA tarafı öyle değil, Sermaye koy, ürünü bul, sat vs vs uğraşılması gereken konu çok. Vaktin varsa aç youtube dan 1 hafta izle videoları. Birçok eğitimciden daha fazlasını öğrenirsin.