XTRA adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Ohh ne güzel dünya ya.
Ülkerin Etinin yok bilmem neyin malını al buradan yolla kazan.
Yok böyle bir dünya
1. o ürünleri siz amazona ekleyemezsiniz.
2. siz o ürünleri hadi listeleriniz açıldıda eklediniz diyelim.Hemen ardından zart diye ihlal yersiniz.Ürünleri kaldırmak başka depoya çekmek vs derken çıkan maliyet 6yüzünden amazoncum sen imha et dersin.Ona bile senden para alırlar
3. Hadi hiç bişey olmadı malı satıyorsunuz.Lavuğun birisi çıkar bu ürün sahte der.Hopp gitti liste.Sen orjinal olduğunu ispat edim derken attığın faturaları bile kabul etmezler.Hopp girdimi yine
Amazonda s...... s......le en sonunda sizde tecrübeli satıcı olmuş olursunuz.
............. diye daha uzar giderde yazasım gelmiyor
Siz hali hazırda satış yapıyor musunuz ?