• 16-01-2013, 03:24:54
    #1
    Merhaba,

    Telefon aşağıdaki linkdeki telefondur.

    https://www.r10.net/alisveris-bolumu/...-sistemli.html

    Telefondan son derece memnunum.Satma nedenim hediye olarak gelen galaxy s3 devam etmem.Telefonun fiziksel olarak hiçbir çiziği yoktur.Geldiği günden beri jelatinle kullandım.

    Bu arada cihaz rootlanmıştır.Yukarı linkdeki orjinal satışda olan telefondaki ç ş i gibi karakter bozuklukları giderilmiş orjinal font yüklenmiştir.EnginnerMode ile ses çıkışı yükseltilmiştir.

    Telefonu genelde ingilizce kullanıyorum.İsterseniz Türkçe'yede çevirebilirsiniz.Fakat Türkçe ufak tefek yazım hataları mevcut mesela Saat değilde Saet gibi.








    ----------------------------------------------------------





    +50 itradesi bulunanlara fiyat yarısı ilk başta yarısı eline ulaşınca.
    aksesuarları tamdır.
    fiyat son oluru 220dir daha düşüğe veremem. satılmazsa yakın bir arkadaşıma d.günü hediyesi olarak vermeyi düşünüyorum.
  • 16-01-2013, 03:36:16
    #2
    Üyeliği durduruldu
    Telefon gelir incelerim ürünü test eder daha sonra vereceğiniz hesap numarasına 200 lira ödemenizi gerçekleştirir ve sıkıntı/problemsiz bir şekilde ticaretimizi gerçekleştiririz.

    Bu şekilde eğer'ki size uygun olursa'ki benim için zaten uygundur. Sadece kendimi düşünmek amacı ile değil sonuç itibari ile adres, ad soyad ve benzeri bilgiler vereceğiz'ki forum üzerinde'ki aktiflik, yapılan ticaretler ve kayıt olma süresi ve elbetteki'De yapılan ticaretler söz konusu bahis olmayacak şekilde; sadece elektronik/cihaz olduğu için bir endişe/tereddüt söz konusu olduğu için böyle bir şey teklif ediyorum.

    Aklınıza her hangi art/aksi bir düşünce gelmesin lütfen, daha evvel başıma bu şekilde bir şey geldiği için, bende böyle bir şey rica etmekteyim. Eğer'ki size uygun ise görüşelim PM'den şayet ki uygun değilse'de siz nasıl isterseniz diyeyim.

    Hayırlı satışlar ...
  • 16-01-2013, 07:45:40
    #3
    Androidli ve JAVA'lı olan replika ürünler hakkında bilgi almak için www.telefonmerkezim.com adresini ziyaret edebilirsiniz. R10 a özel tüm ürünlerde %20 indirim yapılmaktadır. Ürünleri sanalpazar.com üzerinden satın alabilirseniz, beğenmediğiniz takdirde iade hakkına sahipsiniz.
  • 16-01-2013, 16:09:34
    #4
    RumbleFish adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Telefon gelir incelerim ürünü test eder daha sonra vereceğiniz hesap numarasına 200 lira ödemenizi gerçekleştirir ve sıkıntı/problemsiz bir şekilde ticaretimizi gerçekleştiririz.

    Bu şekilde eğer'ki size uygun olursa'ki benim için zaten uygundur. Sadece kendimi düşünmek amacı ile değil sonuç itibari ile adres, ad soyad ve benzeri bilgiler vereceğiz'ki forum üzerinde'ki aktiflik, yapılan ticaretler ve kayıt olma süresi ve elbetteki'De yapılan ticaretler söz konusu bahis olmayacak şekilde; sadece elektronik/cihaz olduğu için bir endişe/tereddüt söz konusu olduğu için böyle bir şey teklif ediyorum.

    Aklınıza her hangi art/aksi bir düşünce gelmesin lütfen, daha evvel başıma bu şekilde bir şey geldiği için, bende böyle bir şey rica etmekteyim. Eğer'ki size uygun ise görüşelim PM'den şayet ki uygun değilse'de siz nasıl isterseniz diyeyim.

    Hayırlı satışlar ...
    Teklifiniz için teşekkür ederim lakin herhangi bi ön ödeme almadan 0 ayarındaki cihazı göndermem söz konusu olamaz.
  • 16-01-2013, 17:30:46
    #5
    MysticArt adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Teklifiniz için teşekkür ederim lakin herhangi bi ön ödeme almadan 0 ayarındaki cihazı göndermem söz konusu olamaz.
    Kusura bakmayın ama daha adınız soyadınız forumda tanımlı değil tc kimlik onaylı telefon onaylı değilsiniz 1 itraderiniz var. Yanlış anlamayın ama bu şekilde size kimse ön ödeme yollamaz. Çünkü siz 50 itraderli 100 itraderli birine önce ön ödeme almam gerek güvenemem derseniz o kişi sizi *********** zanneder para koparmaya çalıştığınızı düşünür. Bunu sizin için söylemiyorum ama anlaşılan budur. Çünkü zaten 50 100 itraderi olan kişi forumda en az 50 100 kişi ile alışveriş yapmış ve olumlu bildirim almıştır.Bende geçenlerde yaşamadım buna benzer bir olay bende böyle düşündüm yani.

    Size hayırlı satışlar tekrardan ürünün sahibi sizsiniz istediğiniz gibi satabilirsiniz tabiki ama dediklerimide düşünürseniz biraz olsun hak vericeğinizi düşünüyorum
  • 16-01-2013, 19:25:16
    #6
    Üyeliği durduruldu
    Çok doğru söylemişsiniz teşekkür ederim lakin yanlış anlama sebebi olmasın'da arkadaş sonuçta telefoncuya gidip de bu ürünü veremez en fazla 50 bilemediniz 60 liraya alır parça olarak kullanırlar. Bunun harici de başka para etmez lakin 220'nin yarısı 110 yapar alınırsa iki katına verilmiş olur ve zarar'da söz konusu olmaz. Yani ben açık açık söyledim zaten vermesi gereken cevabı vermiş arkadaş Ben almam gereken telefonu aldım ve bekliyorum ürünü başkaları gönderirken sorun olmaz en azından 40 itradere kadar, lakin 1 itraderi olan arkadaşlar'da hep problem olur ne tuhaf

    Size iyi satışlar ...
  • 16-01-2013, 23:26:55
    #7
    Telefonun konudaki satış fiyatı 280 TL zaten en azından 200 TL altında satılması gerekirdi ne olursa olsun. Telefoncularda bu telefonlar 50-60 TL dediğiniz gibi.
  • 16-01-2013, 23:58:33
    #8
    @RumbleFish adres için geri dönüş bekliyorum.

    @Gocmen toplasan 2 gün kullandım diye zaten +80lira zararına veriyorum.Bu telefon java değil hatırlatırım. 50 liraya telefoncuya vereceğime çöpe sallarım daha iyi.
  • 17-01-2013, 01:23:21
    #9
    Üyeliği durduruldu
    Kargo bilgileri gönderildi telefon geldik'den sonra ürünün her hangi bir sorunu ve sıkıntısı yok ise şayet ki apörler kulaklık sesi veya müzik sesi çin malları gibi dandirik bir şey değil ise zaten hakkı olan ödemesini göndereceğim.