Merhaba,
Telefon aşağıdaki linkdeki telefondur.
https://www.r10.net/alisveris-bolumu/...-sistemli.html
Telefondan son derece memnunum.Satma nedenim hediye olarak gelen galaxy s3 devam etmem.Telefonun fiziksel olarak hiçbir çiziği yoktur.Geldiği günden beri jelatinle kullandım.
Bu arada cihaz rootlanmıştır.Yukarı linkdeki orjinal satışda olan telefondaki ç ş i gibi karakter bozuklukları giderilmiş orjinal font yüklenmiştir.EnginnerMode ile ses çıkışı yükseltilmiştir.
Telefonu genelde ingilizce kullanıyorum.İsterseniz Türkçe'yede çevirebilirsiniz.Fakat Türkçe ufak tefek yazım hataları mevcut mesela Saat değilde Saet gibi.






----------------------------------------------------------



+50 itradesi bulunanlara fiyat yarısı ilk başta yarısı eline ulaşınca.
aksesuarları tamdır.
fiyat son oluru 220dir daha düşüğe veremem. satılmazsa yakın bir arkadaşıma d.günü hediyesi olarak vermeyi düşünüyorum.
Telefon aşağıdaki linkdeki telefondur.
https://www.r10.net/alisveris-bolumu/...-sistemli.html
Telefondan son derece memnunum.Satma nedenim hediye olarak gelen galaxy s3 devam etmem.Telefonun fiziksel olarak hiçbir çiziği yoktur.Geldiği günden beri jelatinle kullandım.
Bu arada cihaz rootlanmıştır.Yukarı linkdeki orjinal satışda olan telefondaki ç ş i gibi karakter bozuklukları giderilmiş orjinal font yüklenmiştir.EnginnerMode ile ses çıkışı yükseltilmiştir.
Telefonu genelde ingilizce kullanıyorum.İsterseniz Türkçe'yede çevirebilirsiniz.Fakat Türkçe ufak tefek yazım hataları mevcut mesela Saat değilde Saet gibi.






----------------------------------------------------------



+50 itradesi bulunanlara fiyat yarısı ilk başta yarısı eline ulaşınca.
aksesuarları tamdır.
fiyat son oluru 220dir daha düşüğe veremem. satılmazsa yakın bir arkadaşıma d.günü hediyesi olarak vermeyi düşünüyorum.