@RumbleFish adres için geri dönüş bekliyorum.

@Gocmen toplasan 2 gün kullandım diye zaten +80lira zararına veriyorum.Bu telefon java değil hatırlatırım. 50 liraya telefoncuya vereceğime çöpe sallarım daha iyi.