RumbleFish adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Telefon gelir incelerim ürünü test eder daha sonra vereceğiniz hesap numarasına 200 lira ödemenizi gerçekleştirir ve sıkıntı/problemsiz bir şekilde ticaretimizi gerçekleştiririz.

Bu şekilde eğer'ki size uygun olursa'ki benim için zaten uygundur. Sadece kendimi düşünmek amacı ile değil sonuç itibari ile adres, ad soyad ve benzeri bilgiler vereceğiz'ki forum üzerinde'ki aktiflik, yapılan ticaretler ve kayıt olma süresi ve elbetteki'De yapılan ticaretler söz konusu bahis olmayacak şekilde; sadece elektronik/cihaz olduğu için bir endişe/tereddüt söz konusu olduğu için böyle bir şey teklif ediyorum.

Aklınıza her hangi art/aksi bir düşünce gelmesin lütfen, daha evvel başıma bu şekilde bir şey geldiği için, bende böyle bir şey rica etmekteyim. Eğer'ki size uygun ise görüşelim PM'den şayet ki uygun değilse'de siz nasıl isterseniz diyeyim.

Hayırlı satışlar ...
Teklifiniz için teşekkür ederim lakin herhangi bi ön ödeme almadan 0 ayarındaki cihazı göndermem söz konusu olamaz.