MysticArt adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Teklifiniz için teşekkür ederim lakin herhangi bi ön ödeme almadan 0 ayarındaki cihazı göndermem söz konusu olamaz.
Kusura bakmayın ama daha adınız soyadınız forumda tanımlı değil tc kimlik onaylı telefon onaylı değilsiniz 1 itraderiniz var. Yanlış anlamayın ama bu şekilde size kimse ön ödeme yollamaz. Çünkü siz 50 itraderli 100 itraderli birine önce ön ödeme almam gerek güvenemem derseniz o kişi sizi *********** zanneder para koparmaya çalıştığınızı düşünür. Bunu sizin için söylemiyorum ama anlaşılan budur. Çünkü zaten 50 100 itraderi olan kişi forumda en az 50 100 kişi ile alışveriş yapmış ve olumlu bildirim almıştır.Bende geçenlerde yaşamadım buna benzer bir olay bende böyle düşündüm yani.

Size hayırlı satışlar tekrardan ürünün sahibi sizsiniz istediğiniz gibi satabilirsiniz tabiki ama dediklerimide düşünürseniz biraz olsun hak vericeğinizi düşünüyorum