• 26-12-2012, 23:05:01
    #19
    olsun android iyidir iyi
  • 27-12-2012, 00:09:03
    #20
    150 tlden temın edeyım sıze
  • 27-12-2012, 00:12:10
    #21
    Galaxy s 3 için pm gönderdim hocam
  • 27-12-2012, 01:17:25
    #22
    sıfır çok pahalı hocam.
  • 27-12-2012, 09:32:39
    #23
    Bır adet 2 gun kullanılmış replıka s 3 var elımde, antutusu 5575 cıkıyor. Fıyatı 375 TL. Isteyen pm atabılır
  • 27-12-2012, 10:20:54
    #24
    öncelikle merhaba. telefon alacak arkadaşa elimden geldiğince yardımcı olayım. çin malları genelde iki cesitir kalite olarak. ucuz olsun android olsun diye bence 2'ci sınıf repliklara yönelmeyin iki üç kuruş fazla verin iyisini alın sonra elinizde patlamasın.bir diğer husus genelde bu çin mallarını kullanırken hafif telefonu yormayacak uygulamalar indirmeniz telefonun performansını artırır. birde bazı arkadaşlar öcü gibi bakıyo telefona yok kullanılmaz yok şöyle böyle

    --R10.NET; Flood Engellendi -->-> Yeni yazılan mesaj 10:20:54 -->-> Daha önceki mesaj 10:05:23 --

    ben kendim 4 aydır kullanıyoru 4s'i geçen bir tanede galaxy aldım memnunum. daha önce kullanmayan gerçek sanıyo lafı uzatmanın anlamı yok 3 şeye dikkat edeceksiniz 1. üç kuruş fazla vereceksin temizini alacaksın 2. telefonu yoracak uygulamalardan kaçacaksin 3. doğru ve güvenilir kişiden alacaksın
  • 27-12-2012, 10:38:57
    #25
    Mega adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    öncelikle merhaba. telefon alacak arkadaşa elimden geldiğince yardımcı olayım. çin malları genelde iki cesitir kalite olarak. ucuz olsun android olsun diye bence 2'ci sınıf repliklara yönelmeyin iki üç kuruş fazla verin iyisini alın sonra elinizde patlamasın.bir diğer husus genelde bu çin mallarını kullanırken hafif telefonu yormayacak uygulamalar indirmeniz telefonun performansını artırır. birde bazı arkadaşlar öcü gibi bakıyo telefona yok kullanılmaz yok şöyle böyle

    --R10.NET; Flood Engellendi -->-> Yeni yazılan mesaj 10:20:54 -->-> Daha önceki mesaj 10:05:23 --

    ben kendim 4 aydır kullanıyoru 4s'i geçen bir tanede galaxy aldım memnunum. daha önce kullanmayan gerçek sanıyo lafı uzatmanın anlamı yok 3 şeye dikkat edeceksiniz 1. üç kuruş fazla vereceksin temizini alacaksın 2. telefonu yoracak uygulamalardan kaçacaksin 3. doğru ve güvenilir kişiden alacaksın
    teşekkürler ocam bende sizin gibi düşünüyorum. aldığım telefon kasmadığı sürece yok
  • 27-12-2012, 10:54:59
    #26
    vallaha hocam bende iki tane var tık desen yok iş icabı gerekli uygulamalar var onları kullanıyorum genelde açık uygulama bırakmıyorum gereksiz hiç birşey yükleniyorum şunuda belirteyim havası yeter devir ye kürküm ye devri kürk sağlamsa gerisi boş
  • 27-12-2012, 14:12:09
    #27
    Evet hocam şimdi iş sahibi olunca müşteriler telefonunna kadar inceliyor sizin dediğiniz mantıkta kullanınca normal ciahzdan farkı olmuyor galiba