vallaha hocam bende iki tane var tık desen yok iş icabı gerekli uygulamalar var onları kullanıyorum genelde açık uygulama bırakmıyorum gereksiz hiç birşey yükleniyorum şunuda belirteyim havası yeter devir ye kürküm ye devri kürk sağlamsa gerisi boş