• 26-12-2012, 22:27:14
    #10
    çankayadan almıştım 200 liraya mı neydi
    not:telefonla kavgaya girmişliğim var 3 tane kafa yardım ağırdır biraz
  • 26-12-2012, 22:27:58
    #11
    xFactoria adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    çankayadan almıştım 200 liraya mı neydi
    not:telefonla kavgaya girmişliğim var 3 tane kafa yardım
    Replika mı yoksa trident tarzı bişey mi?
  • 26-12-2012, 22:28:54
    #12
    platinum 8900 / st99 modeli bu replika.
    kavga felan şaka tabi döverler beni
  • 26-12-2012, 22:30:04
    #13
    xFactoria adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    platinum 8900 / st99 modeli bu replika.
    kavga felan şaka tabi döverler beni
    Dokunmatik olsaydı o kadar dayanmazdı hocam
  • 26-12-2012, 22:30:25
    #14
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    kenan beyden aldık kllanıyoruz 3 tane almışdık şuanda bir arkadasıms3 orj. aldı ve şuandaki elinde olan 4s replika yı 210 a satıyo almak istersenız
  • 26-12-2012, 22:31:13
    #15
    Gocmen adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Dokunmatik olsaydı o kadar dayanmazdı hocam
    dokunmatik zaten normal iphone ama çakması işte düşünün
  • 26-12-2012, 22:31:25
    #16
    FiLmDiziTR adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    kenan beyden aldık kllanıyoruz 3 tane almışdık şuanda bir arkadasıms3 orj. aldı ve şuandaki elinde olan 4s replika yı 210 a satıyo almak istersenız
    1-2 kişiyle görüştüm Kenan Bey'den alan sorun olduğunu söyledi normalde ondan alıcaktım. Aradığında kapanıyormuş falan telefon, sorunu çokmuş o yüzden.
  • 26-12-2012, 22:42:46
    #17
    eee napcazz
  • 26-12-2012, 22:55:22
    #18
    Üyeliği durduruldu
    Arkadaslar gercekten cin mallari ise yaramaz merak edene aksamini ozellikle batarya vs gosteririm.asiri dandik oluyor genellikle.birde elimi kestim bu telefon yuzunden