kenan beyden aldık kllanıyoruz 3 tane almışdık şuanda bir arkadasıms3 orj. aldı ve şuandaki elinde olan 4s replika yı 210 a satıyo almak istersenız
1-2 kişiyle görüştüm Kenan Bey'den alan sorun olduğunu söyledi normalde ondan alıcaktım. Aradığında kapanıyormuş falan telefon, sorunu çokmuş o yüzden.