xFactoria adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
çankayadan almıştım 200 liraya mı neydi
not:telefonla kavgaya girmişliğim var 3 tane kafa yardım
Replika mı yoksa trident tarzı bişey mi?