öncelikle merhaba. telefon alacak arkadaşa elimden geldiğince yardımcı olayım. çin malları genelde iki cesitir kalite olarak. ucuz olsun android olsun diye bence 2'ci sınıf repliklara yönelmeyin iki üç kuruş fazla verin iyisini alın sonra elinizde patlamasın.bir diğer husus genelde bu çin mallarını kullanırken hafif telefonu yormayacak uygulamalar indirmeniz telefonun performansını artırır. birde bazı arkadaşlar öcü gibi bakıyo telefona yok kullanılmaz yok şöyle böyle
--R10.NET; Flood Engellendi -->-> Yeni yazılan mesaj 10:20:54 -->-> Daha önceki mesaj 10:05:23 --
ben kendim 4 aydır kullanıyoru 4s'i geçen bir tanede galaxy aldım memnunum. daha önce kullanmayan gerçek sanıyo

lafı uzatmanın anlamı yok 3 şeye dikkat edeceksiniz 1. üç kuruş fazla vereceksin temizini alacaksın 2. telefonu yoracak uygulamalardan kaçacaksin 3. doğru ve güvenilir kişiden alacaksın