• 24-11-2012, 15:35:04
    #37
    karacoder adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Pasaport bulamadığım için satıyorum diyorsunuz sonra ek olarak pasaport kaydınızda yapılır diyorsunuz.
    buradan bir arkadaşla görüştüm, kendisi 125 tl istediğini söyledi 100 tl de maliye ile birlikte 225 tl şu an için ekonomik durumum müsait olmadığı için böyle bir karar aldım..Telefonu alacak arkadaş pasaportu olan arkadaş ve ben birlikte yapabiliriz bu işleri demek istedim..Pasaport bulamadım evet ; yurt dışından gelen bir tanıdığıma güveniyordum o iş de olmadı..yani pasaporta para vermeyi düşünmüyordum..Yanlış anlaşılmak istemem...

    --R10.NET; Flood Engellendi -->-> Yeni yazılan mesaj 15:34:29 -->-> Daha önceki mesaj 15:09:08 --

    C4N adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Gardeş fiyatta anlaşırsak alırım ben bu cihazı heeeeeeeeee
    az kalsın dolandırılıyorduk...Oh şükür Rabbim

    --R10.NET; Flood Engellendi -->-> Yeni yazılan mesaj 15:35:04 -->-> Daha önceki mesaj 15:34:29 --

    C4N adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Gardeş fiyatta anlaşırsak alırım ben bu cihazı heeeeeeeeee
    az kalsın dolandırılıyorduk...Oh şükür Rabbim
  • 24-11-2012, 23:22:07
    #38
    hayırlı satışlar,
    sahibinden'e koy yap 100 tl kayıtılardan geç zaten 1100 tl güzel fiyat ben şöyle diyim 100 tl lik kayıttan yaptık bir kaç cihazı sıkıntı yok. ah bide bende 32 haila duruyo
  • 24-11-2012, 23:27:43
    #39
    cihanleanne adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    hayırlı satışlar,
    sahibinden'e koy yap 100 tl kayıtılardan geç zaten 1100 tl güzel fiyat ben şöyle diyim 100 tl lik kayıttan yaptık bir kaç cihazı sıkıntı yok. ah bide bende 32 haila duruyo
    anlayamadım hocam affola...
  • 24-11-2012, 23:31:04
    #40
    hocam pasaport kaydıyla beraber son fiyat ne olur
  • 24-11-2012, 23:42:05
    #41
    JoEN adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Halen ihtiyacın varsa kendi pasaportuma kayıt yaptırabilirim. 125 TL.
    şu an için ekonomik olarak mümkün değil hocam
  • 24-11-2012, 23:58:13
    #42
    DoktorCan adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    şu an için ekonomik olarak mümkün değil hocam
    Galaxy s 4g ile takas düşünürmüsün hocam.
  • 24-11-2012, 23:59:42
    #43
    dapzar adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Galaxy s 4g ile takas düşünürmüsün hocam.
    maalesef hocam, paraya ihtiyacım var şu an acil...ama bundan bir ay sonrası falan olsaydı düşünebilirdim...
  • 25-11-2012, 17:17:55
    #44
    DoktorCan adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    anlayamadım hocam affola...
    100 tlye kayit yapiyorlar yap onu sat cihazi sahibinden.com a koyup 1300 eder
  • 25-11-2012, 22:49:15
    #45
    cihanleanne adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    100 tlye kayit yapiyorlar yap onu sat cihazi sahibinden.com a koyup 1300 eder
    eyvallah hocam senin bu yaptığını burada kimse yapmaz anca fiyatı aşağı çekmeye çalışırlar