• 18-11-2012, 22:42:30
    #19
    Bu telefonun kayıt edebilme süresi ne kadar? Yani ne kadar zaman içinde bunun bildirimini yapıp, pasaporta kayıt ettirmek gerekiyor?
  • 18-11-2012, 22:43:18
    #20
    süresi yok istediğiniz zaman kayıt edersiniz...
  • 19-11-2012, 00:05:23
    #21
    DoktorCan adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    süresi yok istediğiniz zaman kayıt edersiniz...
    Peki usta,
    İtalya'dan kardeşim 2 tane iPhone getirecek 14 Aralık'ta. Aynı pasaport üzerine 2 tane kayıt ettiremediğimiz için 1 tanesini ancak yeni bir pasaport bulunca kaydettireceğim. Bu süreç içinde telefon çalışır mı? Çalışırsa kaç gün çalışır?
  • 19-11-2012, 00:08:14
    #22
    pahallı.

    şuan 1300 tl ye s3 almak varken 4s artık bana mantıksız geliyor..
  • 19-11-2012, 09:44:27
    #23
    resul67 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    pahallı.

    şuan 1300 tl ye s3 almak varken 4s artık bana mantıksız geliyor..
    Mantıklı olanı yapın hocam
  • 19-11-2012, 12:49:31
    #24
    hocam son fiyatı pm olarak alabilirmiyim
  • 19-11-2012, 15:57:37
    #25
    PiEycPi adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    hocam son fiyatı pm olarak alabilirmiyim
    pm attım hocam
  • 19-11-2012, 16:04:25
    #26
    son fiyatı pm atarmısınız hocam iyi bişeyler yaparsanız almayı dusunuyorum
  • 19-11-2012, 20:37:35
    #27
    BurakNecip adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    son fiyatı pm atarmısınız hocam iyi bişeyler yaparsanız almayı dusunuyorum
    Arkadaşlar fiyat sondur zaten zararına veriyorum.Anlayış bekliyorum.