süresi yok istediğiniz zaman kayıt edersiniz...
Peki usta,
İtalya'dan kardeşim 2 tane iPhone getirecek 14 Aralık'ta. Aynı pasaport üzerine 2 tane kayıt ettiremediğimiz için 1 tanesini ancak yeni bir pasaport bulunca kaydettireceğim. Bu süreç içinde telefon çalışır mı? Çalışırsa kaç gün çalışır?