• 09-11-2012, 08:48:43
    #10
    C4N
    Üyeliği durduruldu
    Gardeş fiyatta anlaşırsak alırım ben bu cihazı heeeeeeeeee
  • 09-11-2012, 09:21:56
    #11
    forumda pasaport kaydı yapanlar var hocam
  • 09-11-2012, 15:11:46
    #12
    C4N adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Gardeş fiyatta anlaşırsak alırım ben bu cihazı heeeeeeeeee
    Alırsın tabi,Niye Alamayasın Gardeş

    --R10.NET; Flood Engellendi -->-> Yeni yazılan mesaj 15:11:46 -->-> Daha önceki mesaj 15:10:59 --

    Mute_Monarch adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    forumda pasaport kaydı yapanlar var hocam
    hocam onlara güvenemiyorum
  • 16-11-2012, 21:03:36
    #13
    Konu ve fiyat bilgisi güncellenmiştir !
  • 18-11-2012, 19:34:41
    #14
    fiyat güncellendi...düşürüldü yani
  • 18-11-2012, 21:21:44
    #15
    50 tl geçici kayıt yapanlar var.
  • 18-11-2012, 21:26:57
    #16
    gokhanua adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    50 tl geçici kayıt yapanlar var.
    bir hafta geçmesine rağmen telefon hala kapanmamıştır
  • 18-11-2012, 21:49:14
    #17
    DoktorCan adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    bir hafta geçmesine rağmen telefon hala kapanmamıştır
    Telefonu sakın açıp kapatmayın
    iphone5 1 hafta sorunsuz kullandım , arkadaşımın yanına giderken dedim 3G kapatıyım pilim bitmesin , kapattığın an hat gitti
  • 18-11-2012, 21:56:07
    #18
    valla her gün kapatıyorum