cihanleanne adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
100 tlye kayit yapiyorlar yap onu sat cihazi sahibinden.com a koyup 1300 eder
eyvallah hocam senin bu yaptığını burada kimse yapmaz anca fiyatı aşağı çekmeye çalışırlar