Arkadaşlar buradan diğer konum için görmüşsünüzdür.Yapılan yorumlar sayesinde arkadaşım 4s almaya karar kılmıştır.Elinde siyah 4s'i olan varsa ve satmak istiyorsa lütfen iletişime geçsinler..Fiyatları ve piyasayı biliyorum o yüzden fazla abartmaya gerek yok gençler ve kendini genç hissedenler
Satıp bir üst modele terfi etmek isteyenler ya da telefonu elinden çıkarmak isteyenler iletişime geçebilirler.