• 27-10-2012, 00:57:24
    #19
    öyledir hocam
  • 27-10-2012, 01:20:48
    #20
    GraphicHizmeti adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    pasaport kayıtlı ve açılmamış sıfır bu fiyata.? Neredeymiş merak ettim
    Gerçekten bende çok merak ettim. :S sıfırı 1500-1600TL den gidiyor daha.. Bu daha spot mal fiyatı.. 2 yıl garantili ürünler 1.800-1900 TL arası satılmaya devam ediyor. 2.el fiyatları ise 1.100-1.200 TL arası satılıyor..
  • 27-10-2012, 01:29:01
    #21
    WebGezgini adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Gerçekten bende çok merak ettim. :S sıfırı 1500-1600TL den gidiyor daha.. Bu daha spot mal fiyatı.. 2 yıl garantili ürünler 1.800-1900 TL arası satılmaya devam ediyor. 2.el fiyatları ise 1.100-1.200 TL arası satılıyor..
    vergi...1100 liralık telefonlar ise yurt dışı..
  • 27-10-2012, 13:11:07
    #22
    iPhone 4s 32GB Beyaz sıfırdan farkı yok 4 aylık temiz cihaz kılcal çiziği dahi yok 1250 tl satıyorum ilgilenirseniz.
  • 27-10-2012, 19:55:28
    #23
    Merth adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    iPhone 4s 32GB Beyaz sıfırdan farkı yok 4 aylık temiz cihaz kılcal çiziği dahi yok 1250 tl satıyorum ilgilenirseniz.
    hocam siyah olsaymış iyi olurmuş :S
  • 28-10-2012, 16:44:22
    #24
    DoktorCan adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    vergi...1100 liralık telefonlar ise yurt dışı..
    Hocam o söylediğin yurtdışından kendiniz getirtirseniz belki o fiyatı bulabilir. Burada şu anda 1100 TL'ye sıfır pasaport kayıtlı+sim free bir cihaz kimsenin satacağını kesinlikle sanmıyorum. Sanalpazar gibi siteler de bile 1.400-1.500-1.600 TL arası gidiyor daha..
  • 28-10-2012, 16:59:39
    #25
    Piyasasını ben bilmiyorum, siz biliyor muşsunuz. Fiyat uygun olursa satabilirim. Düşündüğünüz fiyatı yazar mısınız.
  • 28-10-2012, 17:05:28
    #26
    itradesi +100 olan arkadaş varsa isteyen 14oo liraya getirebilirim 4s 16gb isterseniz kontrol amaclı açılır yada pakete hiç dokunmadan yollabilirim. 90 100 lira maliyeye ödeyeceksiniz. Pasaport kaydını ben yaptırırım. 1300 lira Gürcistanda 100 lira da emek + yol olarak alabilirim. Sadece iş görme amaçlı. Bu yüzden 1 kişiye alabilirim, gezmiş olurum

    +100 itrade şart.
  • 28-10-2012, 17:37:28
    #27
    GraphicHizmeti adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    itradesi +100 olan arkadaş varsa isteyen 14oo liraya getirebilirim 4s 16gb isterseniz kontrol amaclı açılır yada pakete hiç dokunmadan yollabilirim. 90 100 lira maliyeye ödeyeceksiniz. Pasaport kaydını ben yaptırırım. 1300 lira Gürcistanda 100 lira da emek + yol olarak alabilirim. Sadece iş görme amaçlı. Bu yüzden 1 kişiye alabilirim, gezmiş olurum

    +100 itrade şart.
    hocam bence hiç zahmet etme

    http://www.sahibinden.com/ilan/alisv...1999578/detay/