• 26-10-2012, 13:27:06
    #10
    bu telefona halen bu kadar para veriyorsunuz ya inanamıyorum size, gidin bir s3 alın kullanın
  • 26-10-2012, 14:23:36
    #11
    s3 çok büyük hocam
  • 26-10-2012, 14:27:31
    #12
    S3 ekmek kesme tahtası gibi
  • 26-10-2012, 14:28:39
    #13
    cebe sığmıyor ayrıca ben andoid sistemini sevmiyorum...Kullanıldıkça şişiyor..
  • 26-10-2012, 19:45:40
    #14
    Sakın S3 alma bende S3 var bende iP4s ile takas edeceğim telefon arıyorum.
  • 26-10-2012, 19:53:58
    #15
    Exwore adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Sakın S3 alma bende S3 var bende iP4s ile takas edeceğim telefon arıyorum.
    neden hocam ?
  • 26-10-2012, 19:55:10
    #16
    DoktorCan adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    neden hocam ?
    Eğer daha önce iPhone kullanmış biriysen bu telefon sana çerez gelir. Ben daha önce iPhone'da kullandım iPad'de kullandım sadece diyorum ki Apple ve diğerleri...
  • 26-10-2012, 19:56:04
    #17
    şu an 4s kullanıyorum zaten andorid şişiyor ya tıkanıyor ilerde...
  • 26-10-2012, 19:58:07
    #18
    4s ten kralımı var ya ben açıkça söylüyüm şekli için aldım