Supper adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Piyasayı bilmen açısından söyleyeyim.

Iphone 4S Beyaz 16GB Yurt Dışı Pasaport Kayıtlı : 1.100TL ediyor.
Bende bu fiyatları anlamıyorum. Ben aynı fiyattan beyaz iPhone 4 satıyorum şimdiye kadar 2 tane sattım. 1 i telefoncuya 1000 TL den.

Piyasayı öldürme girişimi var millette.

Temiz bir iPhone 4S 1.300-1600 arası olur. Temiz dediğim sıfır. 2. el ise 1.250 civarı gidiyor temizleri.