Arkadaşlar. sadece R10 forum üyelerine bir kampanya yapmak istiyom.
Artık Paypal ve E-gold larınızı kullanrak kontür satın alcaksınız.
turkcell 100 knt=14$(Şuan sadece 250 knt var)
telsim 100 knt=14$
Avea 100 knt=13$
knt yükleme işlerini garanti bankası internet bankacılığı ile yükliyecem
arkadaşlar ister paypal isterseniz e-gold ile satış yapabilirim.para yattık dan sora anında işleminiz gerçekleştirim.
Birde alanlar.Bu sayfada alınmıştır derse sevinirim. Çünkü çoğu insan nette alışverişten korkuyor.
İster pm yoluyla ulaşın isterseniz msn yoluyla.(pm den isteyene veririm.)
Sadece R10 kullanıcılarına özel bir kampanyadı.Türkiyede çok çok az firma paypal ve e-gold ile ödeme kabul ediyor.
Artık para bozdurma derdiniz yok.
Fiyatlar biraz piyasaya göre 1-1,4 ytl gibi oynuyor. oda işim paypal ve e-gold kısmıdır.
dediğim gibi işlen anında gerçeklekleşecektir.
İyi çalışmalar.
Not: Toplu alımlardan indirim yapılırım.
Satılık Kontür..
7
●878
- 13-10-2007, 18:01:43Kontür değil kontör

Ayrıca pahalı
Referans var mı ? Toplu alımdaki sayı nedir ? - 13-10-2007, 18:08:10kardeş birincisi.İmla hatamı düzeltmişin sağol.
Toplu alımdan kastım 250 knt üstü fiyatlarda indirim yapacam.
Bir diğeri pahalı demişin.e-gold paypaldaki paranı en %5-9 arasında bozduruyon.çok az bi farkla aynı hesaba geliyor.anında işlem gerçekleştiriyom.sonuçta ben sizin e-gold ve paypal paranızı değerlendiriyim.
Zorunlu alım yok.Görüşüne saygım var.Pahalı gelmiş olabilir sana
İyi çalışmalar - 13-10-2007, 18:13:24Fiyat konusundaki görüşüm daha önce aynı bu şekilde satış yapan bir site vardı ve oradaki fiyatlara göre değerlendirdim.
2x150 Avea kontör bana kaça olur
?
- 13-10-2007, 18:14:02Bir dip not daha düşmek istiyom.ben knt satarken sonuçta fason satış yapmıyacam. çünkü turkcell ve telsim bu konunun üstüde çok düşüyor.bir kaç kuruş için haybeye mahkemelik olmaya halim yok.kendi cep tel bayiliğimi kullanarak satış yapıyom sonuçta.
Referans konusu ise.forma daha yeni üye olduğumdan dolayı referansım yok.Bunuda açık açık söylemem lazım.
O yüzden belirttim lütfen alanlar.Knt alınmıştır diye belirtsin diye.
İyi çalışmalar - 13-10-2007, 18:18:012*150= 37 dolar.
fiyatım bu.kazandığım miktar ortada.istersen satış yapabilirim.msn üzerinden görüşelim.eğer alım işlemi yaparsan burda belirtirsen sevinirim.alınmıştır diye.Msn adresim
yasinoz61@hotmail.com
iyi çalışmalar

